.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه کارمندان مرکز تحقیقات کشاورزی از وضعیت حقوق

جمعی از کارمندان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استانهای کشور با ارسال نامه ای از میزان حقوق و مزایای خود گلایه کردند.متن نامه عینآ درج می گردد.

با سلام شما را به امام حسین(ع) و ابوالفضل العباس(ع) قسم می دهیم اقدامی بکنید.

از کارمندان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استانها زیر مجموعه سازمان تحقیقات آموزش کشاورزی می باشیم کارمندان مجموعه ما(مرکز تحقیقات استانها تمام کشور) شامل کارمند اداری، کارشناس و کارشناس ارشد محقق و اعضاء هیئت علمی هستند به غیر از اعضاء محترم هیئت علمی که حقوق حداقلی آنها 2 میلیون تومان به بالا است مابقی حقوق زير یک ملیون تومان داریم .

اگر وارد مجموعه مرکز تحقیقات بخش پژوهشی شوید مشاهده می شود دو نفر در یک اتاق کارشناس ارشد پژوهشی و هیئت علمی کنار هم کار می کنند محقق و کارشناس غیر هیئت علمی دارای حداقل 2 طرح تحقیقاتی است و حداقل برابر و حتی بیشتر ازیک هیئت علمی زحمت می کشد و دارای سابقه 6-7 -10 15 ساله است و دارای حداقل حقوق 500-600 هزار تومنی است.

یک کارشناس پژوهشی دارای کمترین امتیاز در این مراکز است نه به او ماموریت آموزشی تعلق می گیرد نه مرخصی تشویقی یک ماهه در سال دارد( هیئت علمی دارد) نه هیچ راهی برای قد علم کردن دارد فقط باید این حقوق و فیش های میلیونی را ببیند و آه بکشد.

در ضمن جهت هیئت علمی شدن بسیار تلاش کرده ایم در امتحانات زبان مصاحبه و غیره شرکت کرده ایم ولی می گویند قانون است که فوق لیسانس هیئت علمی نکنیم می گوییم حداقا مزایای ما را بیشتر کنید می گویند اعتبار نداریم. این مجموعه همه تلاش خودرا برای هیئت علمی انجام می دهد حدود 14 هزار نفر نیروی غیر هیئت علمی و حدود 2500 نفر هیئت علمی دارد همه کار می کنند برای هیئت علمی آسایش داشته باشد و بخورد و ما بقی زیر پا له شوند.

به هر کجا نامه نگاری شده. این چند سطر گوشه ای از درد دل ما کارشناسان و فوق لیسانس های مرکز تحقیقات بود.

از شما خواهشمندیم ضمن تهیه گزارش و بررسی در مراکز استانها مثل قم، اراک، همدان، یزد و.. به درد دل کارشناسان گوش دهید و صدای ما را به گوش مسئولین بالا بالا برسانید و حداقل در سایت خود نمونه ای از بی عدالتی رایج را بیان کنید .

شما را به امام حسین(ع) و ابوالفضل العباس(ع) قسم می دهیم اقدامی بکنید.

با تشکر جمعی ازکارشناسان مرکز تحقیقات استانها


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 دي 1390
لاقل شما حقوقو 500 یا 600 هزارتومنو میگیرن اما ما کارمندایی فرمانداری ماهی 400 هزار هم نمیگیریم مایی که به عنوان یک دستگاه حاکمیتی هستیم و تمام کارههای شهرستان رو دوش ماست که باید 24 ساعته کار کنن برید خدارو شکر کنید که مثل ما نیستید آقای استاندار هم که هیچ کاری نمیکنه
نا شناس 4 دي 1390
تو را خدا از اوضاع نابسامان حقوق مربیان اداره کل فنی وحرفه ای هم خبری تهیه کنید با 48ساعت آموزش اجباری در هفته گوری که یک مربی در کارگاه هم دروس تیوریو عملی ومدیریت کارگاه وانبار کارگاه سرویس و نگهداری تجهیذات کارگاه را بعهده دارداین سیستم عکس تمام سیستم آموزشی در جهان است
jafar 4 دي 1390
با سلام با توجه به برنامه دولت محترم در حصوص تجمیع وزارت خانه ها و کوچک سازی ادارات و جلوگیری از موازی کاریها پیشنهاد میشود کارکنان و کار شناسان مرکز تخقیقات کشاورزی و منابع طبیعی به سازمان کشاورزی استانها و کسانیکه بغنوان اعضای هیات علمی حقوق و مزایا میگیرند پس از طی مراحل آزمونهای علمی چنانچه صلاحیت علمی و تحقیقاتی آنان تایید بشود به دانشگاهها و مرکز علمی و پژوهشی منتقل گردند . نا گفته نماند که من یک کارشناس ارشد کشاورزی هستم و توان کاری و کارشناسی و علمی این آقایان را میدانم
نا شناس 4 دي 1390
اسفناکتر از وضع این کارشناسان محترم وضعیت کارشناساسان مامایی کشور است که با جان انسانها سرو کار دارند یک کارشناس مامایی مثلا با 5 سال سابقه و با احتساب شبکاری اجباری در یک بیمارستان خصوصی مانند بیمارستان مسعود گرگان حداکثر 400/000تومان حقوق دارد یعنی کمتر از حقوق یک منشی دیپلمه !!/تمام مزایا و فوق العاده ها در هنگام عمل جراحی و سایر اقدامات جانبی تماما به پزشک محترم تعلق میگیرد در صورتی تمام زحمات و شبکاری ها و استرش ها یش متوجه مامای بیچاره است یک پزشک متخصص 15الی 20میلیون در ماه درامد دارد در حالیکه حقوق ماما 400هزار تومان است به این میگویند استثمار تمام عیار !!بعدا آقایان محترم فتوا صادر میکنند چرا پزشکان ماما به کا رهای خلاف و سقط جنین دست میزنند!!!!
انوش 4 دي 1390
لطفا گزارشی در باره وضعیت ماما ها بویژه شاغل در بخش خصوصی تهیه کنید تا مسئولان متوجه شوند چگونه این بیچاره ها را دارند استثمار میکنند وضعیت حقوقی ماما ها در استان گلستان بویژه بیمارستاهای خصوصی شهر گرگان بسیار افتضاح است و با انهمه مسئولیت و حساسیت های درمانی و شبکاری 400/000تومان حقوق میگیرند که کفاف پرداخت هزینه های اجاره را نیز نمی نماید!!!!
حسین 4 دي 1390
ما هم در پژوخشکده اکو لوژی دریای خزر دچار همین گرفتاری هستیم
علیمراد دلداد 4 دي 1390
حالا که بحث حقوق شد یه نگاهی به حقوق کارشناسان بهزیستی هم بشه.
*** 4 دي 1390
برید خدا رو صد هزار مرتبه شکر کنید اگه فیش حقوقی سازمان بازرگانی- ثبت احوال و چند تا جای دیگر رو ببینی نامه خود رو پس میگیرید تا کسی متوجه نشد. برو خدا جای دیگه روزی تو حواله کنه.
نا شناس 4 دي 1390
با یاد و نام خدا
واقعا که حرف دل ما را زدید . لطفا آقایان مسئول که فقط به فکر هیئت علمی ها هستید فکری به حال بقیه پرسنل واجد شرایط هم باشید چرا سنگ اندازی میکنید . یکی دست ما را هم بگیره
نا شناس 5 دي 1390
معلم هاي ابتدايي را دريابيد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 5 دي 1390
آخه شمارا بخدا چه نیازی است که در جایی غیر از دانشگاه هیئت علمی داشته باشیم
ب-جعفری 5 دي 1390
با سلام
بنده عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی هستم در پاسخ به نوشته همکارانم باید عرض کنم اولا به فرض اینکه همه اعضا هیات علمی حقوق بالای 2 میلیون بگیرند( که باید انصاف داشته باشید و اذعان کنید که اینطور نیست) حتی اگر 2 میلیون هم بگیرند یعنی حدود 1430 دلار!!! در حدود بیمه بیکاری کشورهای دیگر!!! انصاف داشته باشیم، کوتاهترین دیواری را که پیدا کردیم از رویش نپریم!!! اینکه همکاران غیر هیات علمی ما با حقوق 800 - 600 هزارتومان ظلم مضاعفی را تحمل می کنند شکی نیست. اما ای عزیز چرا به هم می پریم؟ به فرض اینکه دعای شما مستجاب شود و ما را به خاک سیاه بنشانند و اصلا از هستی ساقط کنند!! چه دردی از شما درمان می شود؟ واقعا نمی دانید دردتان چیست ؟ عزیز دل یاد بگیرید که چگونه حقتان را مطالبه کنید. از کجا و از چه کسی و چگونه؟!!!! من هم روزی در دوزخی که شما بودید بوده ام. اما زمانی رهایی یافتم که اول به خدا پناه بردم و بعد تنگ نظری را از درونم بیرون راندم. چیزی که همه ما به آن احتیاج داریم. با آرزوی روزی که همه ما سعادتمند باشیم
نا شناس 3 بهمن 1391
اگر فردی که حقوق هیآت علمی می گیرد واقعاً هیات علمی وعلوم لازم رادارا باشد وطرح های تحقیقاتی داشته باشد ودردی از الام کشور را درمان کند ایرادی ندارد . بنده به عنوان کسی که با این آقاین سرو کار اداری دارم می دانم که حتی 2 در شان هیآت علمی واقعی نیستند .
هیئت علمی 14 ارديبهشت 1392
معلوم نیست خواسته شما چیست
افزایش دادن حقوق شما؟
کاهش دادن حقوق هیئت علمی؟
اگر یک حق انتخاب داری فقط یکی را انتخاب کن آن وقت مشخص می شود که چه می خواهی و حرف دیگری نزن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.